HTML

Le Garçon du Moineau

Friss topikok

Címkék

Az író az alábbi dolgokat dühösen írta…

Haversrácblog 2012.09.26. 16:04

Na először is, hol kezdjek neki.. talán ismerni kellene hozzá a háttértörténetet!Vasárnap délután én felültem a pécsi buszra majd a buszon hányinger tört rám kivert a víz, rosszul lettem! De Hétfő reggel benyomtam 6 db széntablettát 9db aspirint 3 csomag neocitránt és nekivágtam az iskolai életnek majd kedd reggel megint elég rosszul voltam és nem mentem be iskolába és ma sem látogattam meg az intézmény egész héten baromira görcsölt  a hasam és nem is éreztem jól magam, de ma délután elmentem az orvoshoz, hogy mégis mi baj lehet velem nézzen már meg és adjon igazolást…

Megérkezem az orvoshoz.. hozzáteszem az én zsenge 15 évemmel nagyon lehúztam a 90ésahalál rátát ebbe beletartozik az ápolónőtől elkezdve a szomszéd Manyi nénin át magáig az orvosig! Na vártam egy 20 percet mint az minden sztk-s vagy magyar rendelőben illik majd bementem… tudni kell hogy nem tartom magamnál a TAJ-kártyámat mert van nekem ez a kis kék eu-s biztosítási kártya Amin rajtavan a TAJ szám a név a születés az azonosító és még kismillió dolog ami nincsen magán a taj kártyán… na meglátja a nővér és elkezd kiabálni nem viccelek elküldött hogy mi a jó büdös faszért nincs nálam az a kibaszott TAJ kártya és miért ezt a lófaszt adom neki oda mikor ő a Taj kártyát kérte… már ebből látszik a profizmus, hogy még életébe nem adtak neki mást mint „Személyi Lakcím és az a kurva TAJ”! Nade elmutogattam neki hogy mivan ezen hol kell nézni bepötyögött a rendszerbe szidta az anyámat majd visszaadta. Na! De az orvosnő a maga 90 évével és ennek a négyzetes kilójával ott ült és mondta a magáét, a töke tele volt mint egy jó magyar közalkalmazottnak!

Ez az igazán szeretnivaló kedves édes nőszemély annyira be volt rekedve hogy én nem értettem mit mond! Namármost, MIÉRT FERTŐZ ENGEM MÉG EZZEL IS ÉS JÖN BE DOLGOZNI MIKOR BETEG!?!?! NINCSEN HELYETTESE VAGY MI!?!?! És még hozzáteszem neki áll följebb hogy nem értem meg elsőre amit mondott! A nő úgy nézett rám mint aki még nem látott olyat aki nem a 90ésahalál és nem a kurva bütykével jön neki… VÉGRE EGY IGAZÁN BETEG, ÉS NEM HIPOHONDER NYANYÁT KAPOTT! Látszott rajta hogy ő ezt nem tudta feldolgozni és zavarodottságában nem hogy gyógyszert vagy igazolást adna hanem még elküld LABORBA!!! ÉLETEMBEN NEM VOLTAM MÉG ILYENNEL LABORBAN!! És nem is ma kell hogy elmenjek hanem holnap mert ma már nem rendel délután!

Szóval holnap elkullogok a Laborba leveszik a véremet 4óra múlva visszamegyek ehhez a kettő őskövülethez és azt fogják mondani hogy ne látunk semmit a vérképében jól van menyjen haza és én  olyan kurvagyorsan fogok felszállni arra a kibaszott 14:00ás buszra hogy azt még Bolt is megirigyelné…

Nade! Nekem adott az iskolaorvos is egy rohadt laborbeutalót! És ő nem vérképet meg az anyámkínját kért hanem koleszterint meg cukrot mert véletlenül azt mertem mondani hogy nagyapám cukros meg tavaly azt mondták hogy a koleszterinem nagy.. NORMÁLISAK EZEK!?!?!?! CSAK ANNYIT MONDTAM HOGY NAGYAPÁM CUKROS!! EBBÖL Ő MÁR LEVONTA HOGY A GYERMEK HAJLAMOS LEHET RÁ MENNYEN MÁR EL EGY LABORBA! Egyébként semmi bajom nincsen a laborral mindig is jól viseltem meg nem ájultam el minden ok csak előre látom azt a kibaszott hosszú sort meg azt a kurvasok SZTK szökevényt akinek nincsen jobb dolga mint a még megmaradt vérét is analizálgassa… A TÖKÖM TELE VAN A KURVA MAGYAR EGÉSZSÉGÜGYTŐL!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr34804474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K.Debóra 2012.11.11. 13:43:30

nyugi misu mindenkinek. én személy szerint 42fokos lázzal ültem és vártam hogy vért vegyenek tőlem mikor már a kiszáradás szélén majdnem elájult állapotomban behívtak.
jó tanács: pécsen nem éri meg orvoshoz menni pop-corn kóla és a laptopod nélkül, mert garantált hogy a fél napod öreg ráncos 'büdi' köhögő-fuldokló öregekkel teli váróban töltöd :)
süti beállítások módosítása