HTML

Le Garçon du Moineau

Friss topikok

Címkék

A postásnak valami gagyi műanyagtáskája van...

Haversrácblog 2012.11.09. 21:23

Kedves Veréb

Igen, eljött ez a napi is, hogy én, a blog értelmi szerzője írtam valamit!(hurrá.) Egy szösszenetnyi kritikára úgy gondoltam, hogy nem fogok REFLEKTÁLÁST írni, mert felesleges, ezért leírtam a saját gondolataimat.

A bondlányok... Tudom, hogy csak egy hagyományos értelemben vett bondlányunk van, DE a moneypenny is ott rohangál Mr.Bond körül a fél filmben és szeretett Jamesünknek sikerül is bevinnie a maciját a málnásába.(ami  régebbi Moneypenny lányoknál nem következett be) Színész Bobot ismerem,és szerintem is jól forgatja a szavakat, köszi, hogy próbálsz jó dolgokat mutatni nekem. 

A blogot majd visszanevezheted, mert tervezek maradni. Az, hogy nem jöttél, szívembe mély hasadást idézett elő, ami majd csak akkor gyógyul be ha majd újra jössz és elmegyünk valahova (véletlenülseinni). Majd legközelebb feldobok valami témát, addig is ez a te dolgod lesz.

Üdvözlettel, Barátod, Mátyás. A szőrös.

U.I.: Nem vagy te madár hogy tollas legyél.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr914899513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thane 2012.11.13. 20:10:59

U.U.I.: A tollas marad... ne szólj bele abba, amit nem értesz.
süti beállítások módosítása