HTML

Le Garçon du Moineau

Friss topikok

Címkék

A bőrtáska, szeretettel Oroszországból!

Haversrácblog 2012.11.05. 21:03

„Visszatértem mint még senki soha”. Itt vagyok és ezt is csak azért írom mert nincsen jobb dolgom és mert ez kellett és már kérdezték is szóval el elkellett jönnie ennek  pillanatnak amikor kirakom ezt a micsodát! Miről írjak… azt mondtam embereknek hogy fogok írni a skyfallról…ja meg lehet, hogy indítunk egy olyan izés bizés blogos dolgot amibe majd becsatlakozik Mátyás, mert kelleni fog, és megnézzük annak mennyi ideje lesz meg nekem és, hogy műköik-é?

NADE SKYFALL!!!! Te atya úr isten! Isteni, én sosem rajongtam a bummbumm akció dús filmekért de EZ, ez valami csodálatosan összerakott minden a helyénvaló, egyszerűen bámulatosan szép alkotás. VÉGRE EGY BOND FILM  amiben látszik hogy Bond ÖREG! De nem fogok spoilerezni, de a „Sliva monológot” (fő gonosz) ÉN MEG FOGOM TANULNI! A színészek isteniek, Daniel Craig szépen játssza a már „semmire” nem jó, idősbödő, de még mindig lányokatkurogató, kiveszem a pisztolyomat és rögtön lövő szuperkémet. A FŐGONOSZ! Imádom egyszerűen zseniális! Barmi jó, vicces, gonosz, nyers, buzeráns, minden ami kell. És őmellette Bond végre Bond. Eddigi 007es D.Craig filmekben a főellenség szerintem nem ért fel bondhoz, nem éreztem azt, hogy bond bajban van, hogy nem fogja legyőzni. ITT IGEN! Nem tudtam hogy mi lesz, NEM VOLT KISZÁMÍTHATÓ! Még egy két szót róla, ki is ez a Silva, csináltak egy (jobban nem tudom elmondani) Meleg-Joker-Dr.Hannibal Lectert Isteni, egyszerűen gyönyörűen játssza Javier Bardem. Természetesen M-hez öregítették meg adtak neki egy kivehető fél állkapocscsontot. Volt benne ANNYI REFERENCIA mint a franc, aston martintól egészen a fémállkapcsokon át  egészen Judi Dench-ig. Kaptunk James hátteréből dögivel. És összesen 10perc bondnak az eltűnése ezért nem érezzük a filmet, hogy is mondjam, Clichésnek. És szerencsére annyira szépen játszanak ezekkel a kis motívumokkal, hogy visszagondolva az összes egy baromi kiszámítható akciófilmes közhely, DE SZÉPEN VAN MEGOLDVA! Természetesen minden egyes Frame-je nyalogatnivaló, talán a vágás egy kicsit gyors az elején mert az ember beül, és lekell nyakalnia 2 kávét és 4 energiaitalt hogy tudja tartani a film tempóját.  Isteni, Imádom, Megveszem!

 

Nade a másik… arra gondoltunk, najó ez nem igaz. Mátyás édesapja feldobta nekünk az ötletet (NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM EZT NEKI EZÚTON IS), hogy milyen lenne ha én írnék valamit a Blogra, levélszerűen, ő pedig válaszolna nekem erre, teljesen spontán, mint egy sima levelezésben, nagyobb terjedelemmel. Kipróbáljuk hátha működik, és kérlek jelezzetek vissza, hogy mit szóltok ehhez.

U.I.:
JA ÉS HA VALAKI MEG TUDNÁ SZEREZNI NEKEM A SLIVA MONOLÓGOT A FILMBŐL AZT NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM MERT NEM TALÁLOM SEHOL!

Habcsók, Veréb

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr114892587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása