HTML

Le Garçon du Moineau

Friss topikok

Címkék

Telített bőrtáska

Haversrácblog 2012.11.23. 23:29

MIÉRT VAGYOK ENNYIRE MIZANTRÓP?! Az egész abból ered, hogy az emberi fajban társas lények vannak, ezek a társas lények más társas lényekkel együtt szeretnek élni, ezért megpróbál minden élő és mozgó társas lénnyel pozitív kapcsolatot teremteni, még ha ez az emberi ép ésszel és az elvárt viselkedésmód rovására is megy. Kényes téma ez, hiszen én is imádom ha fürödhetek az emberek szeretetében, és biztos vagyok benne, hogy most tudnék kapásból 12 olyan embert aki erre azt mondja: „A nagy lóf**zt! Ez is egy olyan nagy hazudozó mint  rohadtélet! Hát olyan kétszínű mint még senki-soha”.Természetesen nem fogom magamra azt mondani, hogy IGEN ÉN IS EGY FELSZÍNES PÖCS VAGYOK, mert nem vagyok álszent, (SŐT!!!) de azt sem hogy én vagyok a teljes igazság és tisztaság jelképe, NEM.  DE a védelmemre szóljon, hogy amit én csinálok az arról szól, hogy Mihály mindenkinek játssza az agyát, mind neked mind neki és ettől nem lesz olyan akinek ne mondanám meg amit gondolok, azt mondják egy paraszt vagyok, egy Puzsér 2. Mert nem merem NEM megbántani azt aki ott van, ha szar akkor nem fogom azt mondani, hogy tetszik. Természetesen nem tiprok a lelkébe, és nem élvezem azt amikor elmondok valamit, de nem látom értelmét mást mondani.

KETTŐ AZAZ KETTŐ (káttű) KEZEMEN MEGTUDOM SZÁMOLNI AZOKAT AZ EMBEREKET AKIKBEN MEGBÍZOK ANNYIRA, HOGY ADOK A VÉLEMÉNYÜKRE.  Természetesen nem fogom leírni, de nagyeséllyel ebből a 9 emberből mind a 9 el fogja ezt olvasni, de 6 biztosan! Vannak olyan emberek akiket nem tudok megérteni, hogy nem érzem, hogy lenne GEY természetes mozdulata, hogy tudatosan mondja azt nekem amit majd teljesen más lesz egy másik embernél RÓLAM! Ez most olyan mintha azért írnám mintha ez most megtörtént és meg vagyok sértve, NEM, NEM AZÉRT. Visszamentem a régi iskolámba, és minden 2 ember (beleértve tanárokat) megkérdezte, hogy: „Hát te, hogy-hogy itt? Mivan veled? Jól vagy? Igeeeeen? Jóóóó! Jólvan akkor!” És nem hittem el, hogy én ezekkel az emberekkel jóban voltam, mert NEM, akkor meg mi történt? Mivel okoztam egy ilyen behatást az emberekben, az emlékemmel megszépítettem mindent?!! Vagy WTF!?! Nem értem, NEM értem, NEM Értem, NEM ÉRTEM! MIÉRT!?! (Most nagyon csúnyán konkrétumot fogok írni, de sajnos megtehetem) Miért beszél rólam úgy a tavalyi földrajztanárom, ÉDESANYÁMNAK, mintha OKTV-ztem volna Föciből? Miért szidja a szemembe az egyik osztálytársam a másikat, és utána hallom vissza az ellentétét mástól? Miért veszik komolyan az emberek a mondatokat, csak egy mondtat… oh… én is… komolyan…

 

hát… egy kétszínű, felszínes, beképzelt, arrogáns, beteg elme vagyok…
Mert ha mindenkivel baj van, akkor lehet, hogy senkivel sincs egyetlen-egy emberen…kívül….

(U.I.:A kis álszent rohadék)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr874922527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása